2011. március 4., péntek

A beíró beír...

Sziasztok! :)
Miroku vagyok, a barátaimnak csak Balu, becses nevem egyébként Balázs. Jelenleg egy békéscsabai középsuliban vagyok nulladikos angol kéttanon intenzív angol nyelvtanulással. Szabadidőmben japánul tanulok egy magántanárnál, később tolmács és fordító szeretnék lenni. :)

A Csapatban betöltött szerepem rengeteg örömöt és boldog percet okozott eddig, és fog ezután is. Egyetlen beíróként én állom a sarat a mangaosztályon ( és ezúton szeretném üzenni Jadett kolleginámnak, hogy a kép, amit berakott a postjához, beírásilag nem megfelelő :D ) , sajnos mostanában elég ritkán - mentségemre szóljon, hogy jó okom van rá; a suli. Emellett még néha fordítgatok. Persze, angolról magyarra... Még... Aztán később... Majd talán... Esetleg... Japánról magyarra. :P

Ahogy már Barbi említette volt, nagy Japán-mániás vagyok. Ami természetesen igaz is, annyi kiegészítéssel, hogy  őt megcáfolva, én vagyok az első Japán-rajongó. :)) Legnyomósabb indokként pedig azt a képességemet tudnám felhozni, amit Fara-chan imád bennem; le tudok venni bármit a legfelső polcról. :))

Ami a manga- és animerészleget illeti, mostanában eléggé el vagyok maradva mindennel. Egyedül a Naruto mangát olvasom hetente.  Ezenkívül a Csapat által is fordított Fairy Tail animét is nézem, lemaradva, de megígértem, hogy behozom magam. Ami az érdeklődésemet illeti, főképpen fantasyt illetve romantikus történeteket szeretek... :)

Kezdetnek ennyi, ha bármi probléma akad beírással, vagy a minőséggel, tessék nekem jelezni! :))
Illetve, ha esetleg kedvet éreztek arra, hogy kipróbáljátok a mangabeírást, és szeretsz csapatban dolgozni, hozzám kell fordulni, én vagyok az ügyeletes. :)

Sziasztok. (:

1 megjegyzés: